Simaynaz34 Selinayyy keşke olmasa hiç ağrın olmasin inşallah yaşayan biliyo acısını bebeğin üstüne ağrı olması daha kötü oluyo hangi derdine uzulecegini bilemiyosun
Simaynaz34 Selinayyy Evet benimde öyle oldu inşallah parça kalmaz kürtaja gerek kalmaz 10 saatte de düşebilir dediğim gibi
Selinayyy Simaynaz34 Evet gerçekten öyle bi yandan hemen ağrısız bitsin istiyosun ama insanın içi param parça
Selinayyy Simaynaz34 Hem agri hem psikoloji hepsi ayrı bir durum ve psikolojim hala düzelmedi hep aklıma ve gözümün önüne geliyor
Selinayyy dilaraulusoy İyiyim canım çok şükür 3 hafta oldu ilaçla düşük yaptım hic parça kalmadan gayet güzel düştü ama rahimimde kalinlik kaldığı için vakumlu kürtaj oldum hala kanamam sürüyor
HappyBabyy Selinayyy ilaçla düşük yaptım 6-7 gün sürdü. 40 sonra ilk adetimi oldum. Hiç korunmadım. İlk adetten sonrada hamile kaldım elhamdülillah
Selinayyy HappyBabyy Benim kanamam hala devam ediyor sadece iki gün gelmedi sonra tekrar geldi acaba bitti ve sonrasında adet mi oldum ki
HappyBabyy Selinayyy olabilir büyük ihtimal bu kanamanız nitince bir kez adet olun, ve kafanızı takmayın hamileliğe . Olmuyorsa rahim toparlanıyordur diye düşün. Allahın izniyle olur