Selinayyy canım evde yapma hastanede gözetim altında ol yaninda mutlaka bı kişi olsun yardım için destek için bana alttan 2 ağızdan 2 hap verdiler kendim düşürdüm serum takıldı kişinin bünyesine göre değişirmis düşürmesi kimisi 2 saatte kimisi 10 saatte ben 10 saatte düşürdüm acıyi sorarsan da doktor senin acı eşiğine bağlı dedi benim adet ağrısı gibi sancılı oldu 21 yaşındayım ve beni 2 kişi taşıdı 2 gün boyunca yanına mutlaka birisini al kendini çok yorma üzülme stres yapma hiç bir şekilde stres seni halsiz birakiyo korku veriyo zor biliyorum bende yaşadım şuan yazarken bile senin için dua ediyorum kendine çok iyi bak tedaviden sonra yalnız kalma Allah şifanı versin inşallah tekrardan haftalık bebeklerimizin durumunu yazmayı nasip etsin Rabbim