Burcusenkoc Nazlimom şeker çıkınca evet sorun oluyor son aylarda mutlaka alırsınız zaten olsun bebeğiniz sağlıklı olsun da 🙈
mucizegebelik6 asellmom 7 aylıksınız kilonuz cok normal 2 3 kilo aldım diyenlere inanasım gelmiyor hem hamile dediğin hamile gibi görünmeli 🤗
Aysegulaman02 Burcusenkoc hamdolsun tabii 🥰sizin bebiş kilosu kaç oldu ben henüz kontrole gitmedim geçen aydan bu yana
FDM220 27+2 olduk 58 ile hamile kaldım şuan 67🤦♀️dikkat ediyorum ama bende baya aldım gibi geliyo ekmek yemem mesela ama yinede aldım devam ediyorum da almaya 😊
Burcusenkoc FDM220 bende aynı 27 de 67 olurum diye tahmin ediyorum 😀 ekmek yiyorum tost vs açıktığım da ☺️ Son aylarda ne kadar alırız artık bilemiyorum
FDM220 Burcusenkoc ben ekmekte yemiyorum ya ama. Niye hızlı kilo alıyorum bilmiyorum. Olsun sağlıklı olsunlarda kiloyuda veririz bir şekilde 😊
Burcusenkoc Aysegulaman02 bende en son Detaylı da gitmiştim 22+2 de 505 gram 23 cm demişti şuan büyümüştür tabi hiç bilmiyorum 🙈
Kelebekk-0307 sema_nur_koc bende 49 kiloydum sonra çok zayıfladım 46 kilo oldum bulantı döneminde su an 54 kiloyum ama benim doktorum az buluyor kilo almam gerektiğini söylüyor surekli sizinki normal
Burcusenkoc Kelebekk-0307 öyle mi doğrudur vermek de zor cidden bebekler sağlıklı olsun da kilo geçici 🙏🏻
sema_nur_koc Kelebekk-0307 gerçekten bunu duyduğuma sevindim bizim doktor pek ilgisiz soru sorsam da cevap vermiyor benimle birlikte 5 hasta daha oluyor bana vitamin kan ilacı bile yazmadı 🙄
blueberyy00 Aysegulaman02 25+5 den sonra 7. Aydasiniz diyor bir çok yerde ama biz daha 6 da miyiz o zaman
Aysegulaman02 blueberyy00 ben şuan 27 nin içindeyim bitmediği için 7 de sayılmıyorum hala . Uygulamada öyle diyor