Aylardır regl olmuyoruz şişkinlikte var ilaç kullanıyoruz vitamin ve kan ilacı ister istemez kilo alacaz tabiki o yüzden hicc üzülmeyin kızlar doğumdan sonra çok erken gidiyormus kilolar ☺️☺️ bende 26+0 8 kilo aldım sadece göbek ve kalçadan onun dışında aynıyim sanki hafif yüzümde şişkinlik var gibi ama hiç takmıyorum ablam ilk 6 ay 4-5 kilo almıştı doğuma kadar 25 Kilo almıştı ve doğumdan sonra çoğu gitmişti şimdi kürdan gibi ❣️😍 sonradan Çok kilo alanlar da olacak o yüzden kimse takmasin bence ne kadar aldığını sağlıklı beslenelim yeter 🙏