Merhaba kızlar kaşıntıya sulandırılmış iyot damlası sprey şeklinde kullaninca çok iyi geliyor.Benim de gebeliğin ilk haftaları kaşıntı oldu kullandım çok faydasını gördüm.Doğal antiseptik ve antibiyotik gibi bütün vücuda kullanıyorum ortama sıkıyorum ve arada bir bir su bardağına 1 damla döküp içiyorum iyi geliyor.Faydalari saymakla bitmez