Elifdemireel badeninannesiii ban bişi denilmedi ben de reçeteye göre ağızdan kullanıyorum umarım bir sorun olmamıştır bebeğim iyidir 😢
badeninannesiii Elifdemireel hayır hayır iyidir. Yan etkisi zaten size oluyor. İlac kesenin iyi tutunması , düşük riskini engellemesi için vs