Elifdemireel Seydanuurr4 bende 5+5 im geçen hafta keseyi gördük şükür önümüzdeki hafta da kalp atışı için çağırdı doktor 🥰
Seydanuurr4 _Minikbaby26_ keseyi gördüm 😍😍😍 bebekde oluşmaya başlamış 10 güne kadar insallah kalp atışı duyacaz ☺️☺️🥰
Merilva Deletedmom_9 yaa çok sevindim 🥰 bende az önce dayanamadım yarınki randevuyu bugüne saat 3 e çektim 🙈umarım herşey yolunda gözükür🙏
Deletedmom_9 Merilva valla cok zor beklemek ya 1 haftadır günler geçmek bilmedi sanki. Doktordan cıkınca haber ver inşallah kalp atışını duyarsın ☺️
Kayraannesi Seydanuurr4 canım benim 4+3 de kese göründü 12 sinde tekrar çağırdı ama ben 19unda gidecem kalp atışını duymak için 12 sinde gitseydim 6+3 olacaktı
Kayraannesi _Minikbaby26_ 24 kasımdı ama benim adet tarihime göre bişey demedi kesenin büyüklüğüne göre söyledi