Seydanuurr4 _Minikbaby26_ keseyi gördüm 😍😍😍 bebekde oluşmaya başlamış 10 güne kadar insallah kalp atışı duyacaz ☺️☺️🥰
Kayraannesi _Minikbaby26_ 24 kasımdı ama benim adet tarihime göre bişey demedi kesenin büyüklüğüne göre söyledi
Merilva Deletedmom_9 çok teşekkürler sorduğunuz için,🥰keseyi gördük çok şükür herşey yolunda sağlıklı, kalp atışı için haftaya çağırdı 😊
Sevgiertunc Zzzzzz6565 Allah korusun canım. Bazı annelerin bir anda kesildiği oluyor. İnşallah seninki de öyle olmuştur. Benim hep bulantım var geçmedi 🥺
Zzzzzz6565 Sevgiertunc evet öyleymiş doktor da öyle söyledi inşaallah geri gelmeden sağlıkla ilerler 🤲🏻🤲🏻