Zzzzzz6565 Sevgiertunc merhaba ben de 6+4 günlük gebeyim hergün midem bulanır kusardım bugün hiç olmadı birden kesildi size de oldu mu hiç normal mi böyle olduğunda kalbi dururmuş Allah korusun 🤲🏻
Sevgiertunc Zzzzzz6565 Allah korusun canım. Bazı annelerin bir anda kesildiği oluyor. İnşallah seninki de öyle olmuştur. Benim hep bulantım var geçmedi 🥺
O1ask Ayy inşallah ya 🙏🙏 nasıl istiyorum nasıl merak ediyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 💕
Serapcemre Seydanuurr4 evt canm 😊adet olcagım gün test aldırdm eşime kızımdaki bazı belirtileri yaşadım yaptm 2 haftalık hamıleydım
Ufdnc Vajinal ultrason ile 5+3te kalp atışını dinlemiştik kese ya da kalp atışı için ayrı zamanlarda gitmedim pozitif testi gördüğümün ertesi günü gittim kese de bebek de oradaydı kalbi de atıyordu. Geç döllenme olmuştu ama ultrason ölçümüne göre 5+3tü.
benimmdunyamm O1ask canım çok yeni daha değerin 2 güne bir kan ver değerin 1550 falan olunca kese görünür
_Minikbaby26_ Seydanuurr4 adet tarihlerimiz aynı 26 kasım doktorum bana 6 ocaktan sonra gel dedi ben 10 ocak gibi gitmeyi dusunuyorum