@“Beybisininannesi”#
Beybisininannesi Allah razi olsun🥰 ara ara olan kasilmalarimla kontrole gittim suyum da fazlaydi , muayene oldum 5 cm aciklik varmış , ve sancim yok yatisim yapildi suni sanci ile 6 saatte normal doğumumu yaptim, bebegim biraz iri oldugu ićin zorlandim biraz dikisim oldu iki tane ama iyiz suan mis kokusunu icime çekince unuttum bütün agrilari yasadiklarimi herseye değer 🥰