minikbebegim19 İlk kızımı Kasım 2020’de normal Doğum ile kucağıma aldım, ben de sizin gibi endişeli ve korkuluydum. Süreçten size bahsetmek istiyorum bu korkularınıza iyi gelecektir. Neyle karşılaşılacağını bilmek de bir artı her zaman. 38. İnci haftaya girdiğim gece 12 de eşimle tv izlerken kızım babasının sırtına güçlü bir tekme attı ve buna çok güldük, gülerken çişimin geldiğini hissedip lavaboya gittim. Önce kanama ardından su geldi. O an çok panik oldum eşimi çağırdım. Daha önce Doğum yapmış eltimi aradım ve bu gelen şeyin su olduğunu hastaneye gitmemiz gerektiğini söyledi. Eşime ben duşa giriyorum çıkana kadar sen hazırlan dedim. Duşa girin mutlaka geç süreci hızlandırır hem de kaslarınız gevşer açılmanız ilerler. Duşta suyum sızıntı şeklinde gelmeye devam ediyordu. Duştan çıkanda ped taktım ama hastaneye gidene kadar bacaklarıma kadar su olmuştu yani hasta bezi evde bulundurmakta fayda varmış böyle bir durumda. Acilden giriş yaptık açılmama bakıldı 3cm denildi hemen yatışım yapılıp Doğum katına alındım. Öncesinde acilde nst bağlayıp bebeği kontrol ettiler. Doğum bölümünde bana hasta önlüğü verip iç çamaşırıma kadar çıkarıp önlüğü giymem söylendi. Sonra nst odasına alındım öncesinde açılmama tekrar bakıldı 4cm olmuştu buraya kadar saat 1 civarı olmuştu. Sonra nst bağlandım tuvalaete gitmeme izin verildi tekrar bağlandı sancıları 6 cm sonrasında hissettim 7cm sonrası yüksek bir acıydı ama katlanılamaz değildi. Tam katlanmayacağımı hissettiğim noktada tuvalete gitme ihtiyacım olduğunu söyledim açılmam tam olmuştu gidersem orada doğuracağımı söylediler. Saat 4’te doğumhaneye alındım tam 4.10 geçe kızım dünyaya geldi. Hiç kesim olmadı içerden dikişim oldu kızımın vücudu çıkarken olmuş. Yırtılma vs hiç hissetmedim. Kalçamda iğne vurup yırtılmaları diktiler. Doğum yaptıktan tam iki ay sonra eskisinden bile sıkı oluyor herhangi bir estetik kaygınız olmasın korkmayın. Sonra bebeğinize kavuşuyorsunuz, gözlerine bakıyorsunuz. Mucizelerin var olduğuna inanıyorsunuz🌸 Sorularınız varsa cevaplarım💜