Ceress bu baskilara kulak tikamaliyiz bence milletin agzi torba değil ki büzesin her dogum farkli olur o kolay dogurdu diye sende aynisini yasayacaksin diye birsey yok ki.Tercih senin kalbin mantigin ne diyorsa o ben 3 normal dogum yaptim 4. Olacak insaAllah 37 haftaligim buda normal olsun istiyorum sancim gelince kendimi hastaneye atiyim yeter gerisi geliyor 😄 bu da benim tercihim , yani önemli olan senin tercihin oyle yada böyle cikacak 😅