Bende okadar çok korkuyordum ki. Hiç de korktuğum gibi olmadı bidaha doğum yapsam normal yaparım gercekten normal doğum yaptım dikişlerim de vardı ertesi gün geldim evimi topladım yemek yaptım:) Sadece oturmakta zorluk yaşadım yan oturdum hep. Doğum konusunda doğru ıkınmayla 2-3ıkınmada bile doğurabilirsiniz bebek çıktıktan sonra hiçbişey kalmıyor zaten 😇 Tabiki burada doktor ebe hemşire de çok önemli bol bol muhabbet edip laf atıp anneyi sakinleştirmeliler😇