TubaDMR4 aa yara yara çıkar ama hemen toparlarsın anatomini bozma çabucak ayaklanırsın merak etme 😅 aman banada aynını diyorlar en güzeli normali, doğalı o sen bişi yapmıyosun çocuk vakti gelince çıkıyor vücudun işleyişini bozma, vb. Kimse sormuyor ama sen gerçekten ne istiyorsun diye.. sürekli bi dayatma. O nedenle ne istediğimi ne düşündüğümü paylaşmıyorum kimseyle, doğumu soran olursada hayırlısı diyip hoop kapatıyorum konuyu. Bu konu doktorumla benim aramda kimse karışamaz 🤣