busrasahinn aleladebirmom ay bende artık dogurmak istiyorum yoruldum ağrı sızı sürekli 37+3 üm ama 2 oglum var 38 artilarda dogdu ikiside o yüzden bu hafta en gec bi dahaki hafta bekliyo doktorum kizcemi ama bakalım düzensiz agrilar 3 haftadır var erken doğum riskim oldu ilaçları bıraktım 1 hafta oldu doğmuyor kafayı yicem artık 🙈
busrasahinn aleladebirmom dayanacak gücüm kalmadı sen düşün 37+3 de isyanlardayim agrilar yüzünden 😂 😂rabbim tez vakitte sağlıkla kavustursun hepimizi 😂
Nur12345678 aleladebirmom 40+0 olduk hala gelen yok inşallah bende dogururum halim olduğunca yürümeye spor yapmaya çalışıyorum ama ne fayda… 😌☺️
Mugesss aleladebirmom açılma var sancı yok benimde 😃 normal olacak doğum sancı bekliyorum olsa keşke nişanım da geldi galiba
Morika aleladebirmom bebeğin başı kanala girmiş mi? Kaç kg? Sabredin inşallah hayırlı kolay doğum olur :)
aleladebirmom Morika henüz girmemiş yukarda dedi doktor 🙈 Tam 4 kilo dedi dün maşallah tosuncuk bizim oğlan😊
Morika aleladebirmom maşallah:) biz de 37+4 , 39. Haftada 4kg olur diye tahmin ediyor doktor, biraz geriyor normal doğum için, inşallah çok kolay doğum olur, var mı sezeryan ihtimali?
aleladebirmom Morika size de maşallahhh🤗 yok kilosundan dolayı bi korkum olmadı benim normal doğumu yaparım yeter ki doğsun da😅 Dün açıklığa bakarken gördüğüm en güzel rahim yolu dedi doktor normal doğumun kolay olur dedi ama gelesi yok ki tosunumunnn. Totosunu bulsam şaplaklayacam 😅
Moms14 37+2 kız ♥️🐣 İlk bebeğim, önümüzdeki haftalar için çok heyecanlıyım, arada bi toplanma oluyor birde oturmakta zorluk yaşıyorum bazen baskı yapıyor sanki içeriden, bunlar mı yaşanıyor çok garip geliyor 🙈
aleladebirmom Moms14 sizinki kız çok durmaz gelir gelir hayırlısıyla 😊 bizim erkekler inat birazz sabredin yakında alırsınız inşallah kucağınızaa🌸
Diln_hzl 39 haftadayim 4 cm açıklik var ama doktor müdahale etmiyor bebeğin başı asagda biraz daha dönmesi gerekiyor. Ara ara sancım oluyor ama şiddetli değil maalesef 😐 böyle olupta doğuran var mı yoksa sezaryan mi olunur sizce? 2 gebeliğim