SekerAnne herşey yolunda gözüktü çok şükür erken olma riksinide atlatmışız nstde sancıda çıkmadı 2 hafta sonra gel dedi tam 39 un başında gidicem bir sonraki kontrole ben bundan sanki “eve git, doğumunu bekle acil bir şey olursa gel” denildiğiniz sezdim😁