Doğuramıyorum postu açıp ertesi gün doğuranları gördük. Eh inandığımız söylenemez ama ya tutarsa diyerekten postu açıyorum.
Hurma yemekten, sıcak suya girmekten, merdiven inmekten günün nasıl geçtiğini anlamadım. Yarın doktor çağırdı açıklığı kontrol edecek. İnşallah olmuştur açılmam ama bebek çok yukarda diyordu. Böyle olup da doğar mı sizce? İlle aşağı inmesi mi gerekiyor? Nolur doğ artık oğlum diye yalvarmaktan bi hal oldum😅🙈
39+2 olduk. Sizler kaçıncı haftadasınızz?🌸