ZMG65 canım seni üzmek istemem ama kimyasal gebelik geçiriyosun. Çünkü benim de başıma geldi kan değerim düştü kahverengi lekelenmem oldu ertesi gün kanamam başladı. Buna müdahale edemiyorlar maalesef çünkü sağlıksız bi gebelik olduğu için vücut bunu kendi atıyo. 2 kere başıma geldiği için biliyorum ama umarım senin öyle değildir