ZMG65 Canım geçmiş olsun öncelikle. Benimde daha önce başıma geldi kimyasal gebelik olduğu için yapabilecekleri bişey yok. Keseyi görmüş olsaydınız progestan başlanırdı büyük ihtimalle ama bu durumda o da kurtarıcı olmazdı. Kan testini aynı hastanede mi yaptırdınız, eğer farklıysa belki ölçümden kaynaklı olabilir. Benimde 3 4 gün kahverengi olmuştu sonrasında kırmızıya dönmüştü malesef 😒