ZMG65 canım kusura bakma geç gördüm. Ben ilk düşüğüm de 6 ay sonra hamile kaldım 2. De korundum sonra korunmayı bıraktım, tahminimce, oda hemen hemen 6 ve 7 sonra hamile kaldım tekrar düşük olunca 3. De takmadım artık onun üzerinde de baya aylar geçti sonra Bi baktım hamileyim benim iki tane testim de çok a
Silikti ama çok şükür 3. MaşaAllah çok netti içimede sindi Allaha şükür tuttu tabi yine içer de kanamam vardı. Doktorum çok iyiyidi hemen kan sulandırıcı iğne başlattı çok şükür kanamam geçti bebeğim tutundu. Siz ne yaptınız kanamanız var mı hayla? Ayrıca bence siz o doktorunuz değiştirin
-
-
-
-
-