ZMG65 lütfen öyle dua etmeyin. Hayırlısı olsun deyin daha çok yeniymiş zaten. Hayırlı sağlıklı olacaksa rabbim nasip etsin. Çünkü size Allah onu bağışlar ama bu defa ya hasta olursa bu imtihan olur. Vucut sağlıksız gebeliği zaten sonlandırmaya çalışırmış. Eğer hayırlı sağlıklı olacaksa rabbim yaşatsın, olmayacaksa size yeniden daha hayırlısını nasip etsin. Üzülmeyin rabbim yardımcınız olsun. Kolaylaştırsın.