@Elifinannesi_ bilmiyorum da o doktoru şuana kadar degiştirmemenize şaşırdım canım. Bana da özelde doktor öyle dedi sezaryen tarihi bile verdi, bebek ters dedi, hemen ertesi gün devlete gittim çünkü normal istiyordum bebeği ters demesini onaylatmak için sırf devlette başka doktora gittim, bebek Doğum pozisyonunda demesin mi ben şok, ve devlette normal Doğum yaptım çok şükür