babygeldi Bizde özelde doğum yapacaktık aslında ama 32. haftada doktor 180 derece döndü sonra da doktoru değiştiremedim. Başından beri malum onda takipliydim. İlk gebeliğim tecrübesizim tak etti davranışları artık. Her dk Sezeryan diyip duruyor açılmam var , bebek dönmüş niye sezaryen olayım ki durduk yere. Valla gittiğimize binpişman olduk 🙈