@Elifinannesi_ ama nasıl kabul etmez devlet yaaa bu yeni mi çıktı ben anlamadım, ben 2 sene önce bir kere bile gitmediğim devlete sadece Doğum için gittim ve bir kişi bile gık demeden son derece iyi karşılandım ve çok memnun kaldım. Bu gebeliğimde asla devlet harici bir yere gitmiyorum çünkü özellere güvenmiyorum. Ya üzüldüm size de canım benim ya ama İnan allah yardımcısı oluyor insanın, senin şuan nerde Doğum yapacağın yatağın bile hazır Allah hazırladı herşeyi rahat ol ❤️