Watashiva3454 pozitif bakış.. engelli , özel, artı bir fazlası ne derseniz deyin nırmsl bebek ve çocuklar değiller, kimse bebeğim down olsun demeZ bu olmasın diye yaptırmadıgımıx test yok .. konu sevgisizlik yada istenmemeleri değil .. bizden sonra bu hayatta ne yapacakları sıfır art niyetle çok üzün sürmez .. bu yüzden ailelerin korkusu .. kimse anomali cocuk istemez sonunu düşündükçe ağlarsınız.. diğer çocuklardan bin kat daha şirin olsalarda buradaki herkesin korkusu o .. varsa hemen öğrenip yol yakınken dönmek..