OzlemK34 eğer maddi durumun varsa fetal dna yaptır ben onu yaptırıp rahatlamıstım. Benim ikili test cok yuksek riskti. Hamdolsun saglıklı doğdu. Bu arada cok klişe olacak ama bebekte ne cıkarsa direkt down diyorlar. Kalpte parlaklık down, böbrekte oarlaklık down, beyınde kist down, benim psikolojım cok bozulmustu o yuzden dna yaptırdım. Bin pişmanım üzüldüğüme, yani doktorlar risk almamak adına her seye down diyorlar üzülme sakın🙏🏻