Papatyalibebis hanımefendi benim yorumumdan size ne? Bunu bana diyen doktorum, siz kimsiniz? Hiçbir sıkıntı yoktu ama bebegım down doğdu diyen annelere gidin annelere kafa tutun nasıl böyle doğdu diye! Kesin sonuç %100 amniosentezdir. %99 sonuc fetal dna’dır. Bu bilimde böyle, ben uydurmadım. Detaylı da veya ikili testte hıcbır sıkıntı olmayıp down sendromlu doğan bebeklerin oldugunu her doktor önceden acıklar zaten siz ya doktora gitmediniz ya da burda sataşacak insan arıyorsunuz. Sizi engelliyorum. Bu cevabım bıle cok size