Rabiaseher Semadml cnm en son ki betan 2000 kusur ustten gorur ben 900 dü ogrendiginde ustten bakti gordu keseyi alttan baktirma baska doktora gorun bencede belki geç dollenme olmustur onun icin kese kucuk beta da gayet iyi diş gebelik olsa kese buyumez cnm
Rabiaseher Semadml iki kati olmasi gerekiyo diyolar evet ama şöyleki sonucta bu deger yukselmis eger diş gebelik olsaydi veya başka bisey olsaydi deger yukselmezdi bence gayet iyi yukselmis baska doktora gorün cnm
altintaslar Canım benimde kesem senin gibiydi doktorum kese şeklim için bozuk falan dememişti. Seninki de normal gözüküyor. Ultrason esnasında başka bir şey gördüyse bilemeyeceğim. Ama her kese yuvarlak olacak diye bir şey yok
Rabiaseher altintaslar valla benimde beta 8015 cikmisti benim kesede bunun biraz daha buyuguydu ama doktorum bisey demedi gayet iyi dedi
Semadml altintaslar ay gerçekten benziyor umut oldunuz :) peki kaç mm idi birde betanıza baktırıyor muydunuz var mıydı onda bir sıkıntı
busrasahinn Semadml bence doktorunu değiştir canım tam 2 katı artmak zorunda değil zaten yüzde 60 artması yeterli görülüyo betanin kese için bisey diyemiyorum ama beta için dediğim gibi
Semadml busrasahinn benimki %50 ama saat farkından dolayı olabilir mi öğlen 4te birini iki gün sonra sabah 9da diğerini verdim yani saat tekrar 4 te versem %60 a çıkar mıydı sizce
Semadml Rabiaseher çok sevindim adınıza inşallah benimde öyle olur ve tek sıkıntı doktorumda olur dua ediyorum 🤲
Serap_35 Semadml doktorunu değiştir bence böyle bi doktorla hamileliğini sürdürme beta gayet güzel ki alttan asla baktırma ne olursa olsun hem ilerisi için rahim zarar görür hemde hamilesin şimdiden açıklık olmasın
altintaslar Semadml Evet iki günde bir artış iki katı oldu. Düzenli arttı. Bu kese gördüğümüz gün beta 2140’tı. Kese 4,6 mm
Selindora Semadml beta değerlerin bence gayet iyi dış gebelik olsa rahim içinde görmemesi lazım doktorun.Kesede iyi değişle bunun için ilaç verir sadece beklemeye geçersin. Başka bir doktora gözük istersen.