ebrusngl Canım doktorlar kesenin şeklini tam yuvarlak istiyorlar belli o yüzden öyle demiştir ama bencede doktorunu değiştir kese göründüyse dış gebelik olmaz zaten bide stres yapma asla ikinci bir doktora görün mutlaka
Semadml ebrusngl aynen görüneceğim buna kan pıhıtısı olabilir dedi orası inşallah öyle değildir kanamam falan olmadı çünkü
Semadml sehrengiz_8 sağlıksız bir kese büyür mü peki 1,5 gün önce 3 mm idi bugün 6 olmuş bu anormal mi
Semadml ebrusngl şuan duaya sığınmaktan başka bir şey yapamıyorum maalesef çok teşekkürler cevap İçin nolur sizde dua edin :(
karakiz1 Semadml Hic korkma kendini strese sokma doktorlar biraz korkutabiliyor adetin kac gun gecti alttan baktirma hemen 8 haftalik olana kadarda kalp atisi olmazsa hemen kurtaj olma tek doktorlada sakin kalma baska doktora mutlaka gir
Semadml karakiz1 bugün gecikmemde 9. Gün beta daha az olduğu İçin üstten göremiyorlarmış baktırmıyım mı bidaha alttan sizce
Ezgicck Semadml canım sen başka bi doktora da baktır bence ben ilk yaptırdım 850 çıktı iki gün sonra 1592 çıktı benimde iki katı değildi ama şükür şuan 13 haftaya girdik gayet iyi bebeğim
Aslicsg Alttan bakmasına izin vermemelisiniz bence artış gayet olması gerektiği gibi tabi ki doktor değiliz ama korkutan doktorlar da yok değil o yüzden başka doktora gitmelisiniz. Sağlıklı haberlerini duyun inşallah 🙏
badeninannesiii Başka doktora git bence gayet güzel yükselmis değerlerin . Ne saçma yorum yapmış . Ayrıca alttan muayeneyi kimse önermiyor
Saftorik Semadml dış gebelik olsa keseyi göremezlerdi. Ayrıca alttan baktırmasın hiç bir sakıncası yok perinatolog bir profesör benim takibimi yapıyordu ilk gebeliğimde 17 haftaya kadar alttan baktı. Doktoruna güven
Semadml Saftorik peki o kese dışında bir şeyse kan pıhtısı gibi 1,5 günde 3 mm büyümesi normal mi böyle bir şey olabilir mi sizce
karakiz1 Semadml Sen butun tahlillerini yaptir tsh falan en onemlisi o evet gorunmuyor ama alttan baktirma bir hafta sonra kese bebek gozukur kalp atisi olmazsa endiselenme sakin
Rabiaseher Semadml cnm en son ki betan 2000 kusur ustten gorur ben 900 dü ogrendiginde ustten bakti gordu keseyi alttan baktirma baska doktora gorun bencede belki geç dollenme olmustur onun icin kese kucuk beta da gayet iyi diş gebelik olsa kese buyumez cnm
Saftorik Semadml inanın başıma gelmediği için yorum yapamıyorum doktorunuza güvenin eğer içinize sinmiyor ve elektriğiniz tutmadıysa başka doktorlara da görünün mutlaka. Ama kan pıhtısı olsa bunu keseden ayırt edebilirler diye düşünüyorum. Pıhtı bu kadar düzenli durup büyüyemez gibi 🤷🏻♀️