Semadml
Ya her doktor herşeyi inanın ki bilmiyor ben 7 haftalıkken ilk kontrole gittim doktor bana bebekte yok kesede yok dedi acil beta istedi betam da 10000 üzeriydi bu değerlerle kese yoksa dış gebeliktir bana 10 gün sonra tekrar gel dedi dış gebelikten şüphelenip te 10 gün sonraya nasıl çağırırsın bende duramadım ertesi gün özele gittim doktor bakar bakmaz keseyide bebeğide gördü yani tek doktora bağlı kalmayın başka doktora da git bilip bilmeden canımızı sıkılıyolar