Tuba0701m aynı şeyleri yaşamışız canım bende ilk gebeliğimde kürtaj oldum kalp atışı olmadığı için şimdi tekrar hamileyim bugün doktordan geldim son adet tarihim 22 kasım son beta değerim 1368 ve bana yine umutsuz konuştu tekrar duyamayacağım diye cok korkuyorum