Tuba0701m benim adetimde iki gün geçmişti sizin geçmemiş bile daha da erken vermişsiniz ona rağmen 6 çıkmış yükselecektir 🙏🏻 değer düşük olduğu için evet 2 günde 1 verdim 2 kez verdim zaten hep iki kat artarak gidince kan vermeyi bıraktım kadın doğum uzmanı takip etmeye başladı ilk keseyi gördük 6. Haftada sonra 7. Haftada bebeği gördük kalp atışını duyduk erken öğrenince böyle oluyor sürekli git gel stresle geçiyor ilk zamanlar ama geçecek emin olun