Omay0707 negatıf oldugunu biliyorm. Zaten sürekli üstüne basa basa. Negatıf. Demenın anlamı nedır. Yanı negatıfse. Neggatıf tamam. Allah razı olsun. Jerkes yorumunu yaptı sagolsun ama. Cıdden sen üstüne basa basa. Negatıf. Demen hosuna mı gıdıyor bılemedım