Benimde 3 Kasım bende ilk gittiğimde 5 haftalıktı utrasonda görünmedi nokta kadar bu kese olabilir dedi doktor bir hafta sonra tekrar gittim kese gorunuyo ama bebek yok daha kalp atışı duymadan emin olamayz dedi çok şükür pazartesi gittim 8 haftalık dedi çok çok az bı kalp atışı duyduk seninde normal daha görmemesi bence doktorunu değiştir başka doktorun gorusunude al