nese_gocuk Berfinbaran peki bişey hissediyo musun şuan kasık ağrısı vs bende hiç bişey yok şuan normal mi bilemedim
Berfinbaran nese_gocuk ilk günler çok sırt agrım ve kasıt ağrım vardı tabi ozaman hamile oldugumu bilmiyordum ama şimdi uykum geliyor akşamları erken yatmaya başladım öğlen gözlerim çok ağır oluyor agrı felan yok
nese_gocuk hunilimom 5.haftaya giricem bende ama bişey hissetmiyorum ağrı vs geçen hafta baya ağrı filan vardı bu hafta hiç bişi yok normal mi
Berfinbaran nese_gocuk benimde şuan hiç bir agrım yok ama uykum var halsizlik bide çok fazla akıntım var canım
hunilimom nese_gocuk normal canım benim 4. Ve 5. Hafta çok bulantılı geçti ağrılı 6. Hafta rahattım ama suan 7. Haftadayım hem agrilarim cok hemde mide. Bulantım
Berfinbaran hunilimom 4 haftadan da az olabilir ya çünkü ben bir kere test yaptım negatif çıktı sonra 10 gün sonra yaptım pozitif çıktı bu doktor çok sacmalamadı birdaha asla gitmem en iyisi devlet kadın doğum onada fiş bulamıyorum
hunilimom Berfinbaran devleti sürekli takip etmen lazım bende devlete gidiyorum dün gittim 2 gafta sonraya hemen randevu aldım saat 4 den sonra bak
Berfinbaran Berfinbaran hunilimom gündüz degil mi 4 ten sonra ben her saat ararım ya en azından ilgileniyor
Zeynepp_ Benimde en son adet tarihim 27 Kasım doktor 5 haftalık olması lazım ama senin daha küçük dedi karnımdan baktı görünmedi alttan ustrasonla bakınca çok küçük nokta gibi göründü bende üzüldüm bisi olucak diye 10 gün sonra tekrar gel dedi banada
Berfinbaran Zeynepp_ hadi şeninde güzel haberlerini bekliyoruz 🥰 ben Altan bakacaktı kendimi kastıgım için bakmadı
Dilarasusam Berfinbaran çok erken şuanda bence normal moralinizi bozmayın kiloyu bırakın benim 12 cm ilk kocaman bir kistim var o gölge yapıyo çocuğuma içerde çok zor buluyoruz keseyi 🤦♀️ 7. Haftada hem kalp atışı hem de keseyi gördük biraz sabır ve dua sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🥰🥰
Aran bkts o kadar korktum ağladım ki eşim de tutamadı kendini ağladı insallah dediğin gibi olur sağ Salim elime alırım içime su serptin Allah razi olsun 🙏🙏🙏🙏
Azra_Mom Berfinbaran çok erken 4 hafta o yüzden en az 2 hafta bekleyip öyle gidin 6 da belki vajinal ultrasonla görürsünüz
user124578 Berfinbaran bebek zaten en iyi ihtimalle 6 haftada görünüyor 4 te kese bile görünmez erken döllenme olmadıysa benim 5+3 te boş kese göründü 6+6 da bebek göründü yani 7 hastalıkken