Bebetoo narkoz verdiler canım hiç acı felan olmadı korkma hissetmiyorsun uyanınca sadece adet agrısı gibi agrı oluyor sonra geçiyor 1 ay felan da kanama oluyor canım ,bende şimdi yine hamileyim geçen hafta gittim kese vardı bebek henüz yoktu haftaya Çarşamba’ gidecem bakalım kalp atısı için cok korkuyorum yine aynı şey olacak diye 😔