Aran sakın hemen kurtaj yaptirmayin o ne demekmis oyle. Benim de son adet tarihim 16 ekim, ilk doktora gittigimde kese gorunmedi kandan cikti, 10 gun sonra cagirdi keseyi gorebilmek icin, gittigimizde keseyi gorduk 7 haftalik olmasi gerekiyor son adet tarihime gore ama 4+5 cikti, 1 hafta sonra tekrar cagirdi bu sefer yolk kesesini gorduk sadece, 1 hafta sonra tekrae cagirdi ve bebegi de gorduk kalp atisini da duyduk cok sukur 🙏🏻 Doktorum regl tarihimi gucelledi 4 kasim yapti o yuzden.Gec dollenme olmus olabilir hemen kurtaja basvurmalari cok sacma. Mutlaka farkli bir doktora daha git boyle bir seyin kararini vermek icin. Bir de iki gunde bir kan verip beta degerini olcturebilirsin, katlanarak gidiyorsa saglikli gebelik oluyor genelde :) stres yapma