annesinin_beybisi Berfinbaran canım 4 haftalıkken zaten görünmez bunu doktor nasil bilmiyor. ben dün 4+6 idim keseyi gördük 123 kiloyum karından bakarak gördük
Berfinbaran annesinin_beybisi Anla Altan muane izin vermedim ağlıya ağlıya öldüm çok uğraştık bu bebek için inşallah görünür ya 🤦♀️ Aklıma herşey geliyor annesinin_beybisi
Aslanmom1 Berfinbaran Ya bu nasıl doktor. 4. Haftada bile beni çağırmamıştı doktorum gözükmez diye biz 5. Haftada sadece keseyi 6. Haftada bebeği görmüştük. Bebeğide vajinal şekilde görmüştük. Kendi bilgisizlik ve beceriksizliği bence.
Berfinbaran Aslanmom1 ben izin vermedim sadece bir kere kendimi şıktım hemen dedi boşver yapmıyoruz yani sen ne bekliyorsun ki benden ben hayatımda işk defa Altan muane olacak çok sinirimi bozdu
nese_gocuk Berfinbaran yok gerek duymadı doktorum zaten şuan görünmez çok küçük dedi tekrar randevu verdi bu haftaya cuma gidicem tekrar 5+1oluyo görür heralde keseyi
123pln Canimm sakın korkma ben şuan 6+2yim 4 haftada bencede gozukmedi 3 gün sonra bidaha gittim gene gozukmedi doktor çok erken herhangi gelsene göremeyiz dedi korkma 5 hatfa kese anca gözüküyor ben daha kalp atışını bile duymadim
Berfinbaran 123pln inşallah sende en kısa zamanda duyarsın bende bundan sonra başka doktora gidecem bu bi iki haftada geçsin
Aslanmom1 Berfinbaran Bence değişmelisin o doktoru. Daha şimdiden böyle yapan ileride neler yapıp moralini bozar. Ama daha çok yenii gözükmemesi çok normal canım
ikizleri_beklerken34 Berfinbaran merhaba 15 kasım ise adet tarihiniz 7 haftalık hamile olmanız gerekiyor . 4 haftalık değil. Tabi geç döllenme olduysa bilemem
B-Y94 Berfinbaran kuuzm bu olabilir eğer yağlanman çokda görünmeyebilir ayrıca 4 haftalık çok küçük 5 6 haftalık olması gerek görğnmesi için eğer beta hormonu da sorun yoksa birqz sabret. Kıyamam sana 🥰 bana haber ver merak ettim
Berfinbaran B-Y94 bize demedi 4 haftalık normal olabilir gözükmeyebilir direk eşime demiş normal degil eşimde modu düştü bende orda bi düştüm yani
seymash Berfinbaran 4 hafta çok erken değil mi ben 6. Haftada kalp atışı duymaya gittiğimde kese bile boş görünüyordu çok şükür şuan bir sıkıntı yok 32 haftalık oldu
Berfinbaran OzlemYu07 yuvarlak bişey vardı ama içinde hiç birşey yoktu söylemedi doktor kese varmı yok mu
B-Y94 Berfinbaran ne biciç doktor bu yaa öyle saçmalık mı olur tamam bebek günmeyebilir ama kese vardır yani eğer normal gebeliksee. Üzülme kuzum en son alttan bakınca görünür ama 4 haftada zaten görünmez hiçte duymadım yani bozma moralini
OzlemYu07 Berfinbaran kese vardı ama bebek yoktu kalp atışı yok dedi doktor kürtaj oldum canım şimdi yine hamileyim dün kesesi gördük 2 hafta sonra gel kalp atışı için dedş bu işler sabır işi deyip yolladı cok korkuyorum yine kalp atışı olmayacak diye
Berfinbaran ikizleri_beklerken34 şuan bu sistemde 7 haftalık görünüyor ama bence geç döllenme var önlü ben adetten 1 hafta geçti test yaptım çıkmadı 1 hadta sonra tekrar yaptım pozitif çıktı