butterfly4 ben bu postu açtığım gecenin sabahı aşırı bi halsizlikle uyandım birden hiçte dışarı çıkmadım oysa. Bu sabahta test verdim ve pozitif çıktı 🙄hiç bir belirti yok sadece rüzgarda üşüdüm ve bunlar basıma geldi 😅inşallah sizler için hiç gerek kalmaz belirtisi olmayanlardan da test istemezler inşallah 🙏