Eylul4142 aynı şekilde ben de önümüzdeki cuma günü sezeryan olacağım hastane testi istedi insan da ister istemez bir kaygı oluşuyor aksilik bu ya pozitif falan çıkarsam diye bu korkuyor bir tek ben mi yaşıyorum yoksa herkesin aklında var mı bir de pozitif çıkarsak kendi doktorumuz değil başka doktor şehir hastanesine falan yönlendiriyor bu ihtimal bile insanı tedirgin ediyor