Elifinannesi_ Kızzzz bende doğuramadım daha yeter vallahi bu halimiz ne olacak böyle 😅 39+5 olduk. Gecen hafta olan ağrılarım da gitti 🤭💔
Bebegmbenm incisu benimde öyle ne sancı ne açılma bugün bakıldı tekrardan 1 cm açılma çıktı. Cuma sabahı suni ile başlatacaklar doğumu 🥲
Elifinannesi_ incisu Benim doğacağına dair inancım kalmadı buradan okula filan yazdırırım herhalde 😂🥲 öf yine darlandım
ByzM incisu benimde doktorum 40 a karar bekleyecek persembe günü kontrolümüz var bebeğim 4 kiloyu geçmezse suni sancı ile alacak eğer geçerse sezeryana alacağını söyledi
Bebek08 incisu bende öyle ya korkuyorum ama bana öyle dedi gecen doktor bi risk yoksa sancın gelene kadar 41 kadar bekletip sonra yatiş yapıp suni veriyoruz dedi rabbim ikimizde 41 olmadan dogurmayı nasip etsin ☺️
ByzM incisu banada öyle geliyor Büyük ihtimal 4000 geçti ama ultrasonda illa ki oynama oluyormuş belki daha zayıftır eğer öyleyse normal doğum çok istiyorum insallah öyle olur 🙏🏻
Emas Esen34 benim de 3 cm acilmam vardi ama sancidan eser yoktu suni sanciyi taktilar 4 cmden sonra bagirmaya baslamistim 5ten sonra epidural yaptirdim. Sanirim kendi sancimizla dogursak dayanabiliriz ama sanirim kendi sancimiz gec hissediliyor
poyrazinannesi3547 incisu aslında daha erken alacaktı bizim geçen gün ki doktor bugün yoktu başkası vardı o cumaya gün verdi neyse az kaldı canım idare ederiz aslında ben yarın kavuşalım diye hayal ediyordum ama nasip tabi