ByzM yarın sabah randevum var 39+1 iz
incisu insallah rabbim gönlünüze göre doğum şekli verir kendi sancınızla doğumu nasip etsin ☺️
incisu bilmiyorum ki söylemedi o telaşla bende sormayı unutmuşum
incisu ikinci de sezeryan diye 1 hafta önce alıyor canim