incisu Yarın doktor kontrolümüz var ve ben artık bebişimi istiyorum doktor 40 kadar bekleriz demişti ne desem bana suni sancı verir çok ağırlaştım ya 😄
Esen34 incisu Çarşamba günü bizede doktor yatış verdi açılmam var sancı hissetmiyorum nasıl olucak bu durumda normal doğum bilmiyorum
Bebek08 incisu özelemi gidiyorsunuz bende 39 oldum bügun yarın randevum devlete gidiyorum ben 41 kadar bekletiyorlar sorun yoksa yatiş için😢
Eylul4142 incisu bence az daha sabredin doğal yollarla başlasın inşallah dua edelim sizin için ve sizin gibi olan herkes için 🙏
Leylaemrullah incisu 38+4 cuma günü sezeryan inşallah vala gerçekten çok zormuş aslında 36dan sonra baya zorlanmaya basladim şimdide ağırlaşıyorsun hemen hafifleyip yüzüstü yatmak isteyrm,🤣🤣
Emas Esen34 benim de 3 cm acilmam vardi ama sancidan eser yoktu suni sanciyi taktilar 4 cmden sonra bagirmaya baslamistim 5ten sonra epidural yaptirdim. Sanirim kendi sancimizla dogursak dayanabiliriz ama sanirim kendi sancimiz gec hissediliyor
incisu Bebek08 araştırmaya gidiyorum ve bebişim en son kilosu önde gidiyordu umarım beni normale zorlamazlar ama 41 de çok risk çok korkuyorum ya kakasını yutarsa falan diye
Esen34 incisu kırk haftayı doldurdumuz için 4 cm açılma var sancın olmasa zaten acılman olmaz dedi ben hissetmiyorum. muhtemelen suni sancı mı verecekler bilmiyorum
poyrazinannesi3547 incisu bende bundan çok korkuyorum 39+6da sezaryen yapacaklar inşallah kötü bşy olmadan alsalar ya
Bebek08 incisu bende öyle ya korkuyorum ama bana öyle dedi gecen doktor bi risk yoksa sancın gelene kadar 41 kadar bekletip sonra yatiş yapıp suni veriyoruz dedi rabbim ikimizde 41 olmadan dogurmayı nasip etsin ☺️
incisu Eylul4142 her seferinde gidiyorum nst de ne sancı ne yalancı sancım oldu geçen akşam bi kere belime ağrı girdi o da geçti zaten bu gidişle suni verecekler gibi me geliyor
Eylul4142 incisu herşey bir anda da başlayabilir enseyi karartmayın 😅 inşallah kolay bir doğumunuz olur 🥰
Bebegmbenm incisu benimde öyle ne sancı ne açılma bugün bakıldı tekrardan 1 cm açılma çıktı. Cuma sabahı suni ile başlatacaklar doğumu 🥲
Umrann Ilk doğumda 41 kadar bekletiyorlar benim kızım 41+6 da doğdu sezeryan olduk 4 kilo olduğu icin simdi 38+2 hamileyim pazartesi yatış ikinci kızımı Allahin izni ile kucağıma alaçam.Allah isteyen herkese. Nasip etsin.
incisu Eylul4142 sağol canım ya artık daraltı geldi umarım yarın sabah aniden sancım suyum gelir ne diyim😂😍
Esen34 aysozcann acı eşliğiyle alakalı muhtemel sadece kasılma olarak hissediyorum ahım şahım bir ağrı yok suanlık dayanılmıycak
poyrazinannesi3547 incisu bizde 39+2 haftalık olduk 7 ocakta spinal sezaryen olcam inşallah o kadar beklemeyz bian önce doğsun istiyorum
251020 Bende 39+2 deyim kızımın suyu azalmış Çarşamba’da eğer yine azalmışsa yatış verecek 😬 bende korkuyorum normal istediğimiz için beklemiştik yatış verince ne olacak diye
poyrazinannesi3547 incisu aslında daha erken alacaktı bizim geçen gün ki doktor bugün yoktu başkası vardı o cumaya gün verdi neyse az kaldı canım idare ederiz aslında ben yarın kavuşalım diye hayal ediyordum ama nasip tabi