Estrella vallahi doktorum öncelik benim için sensin hemen ol dedi ben 2 hafta olmadım şu an ortalık berbat korktum randevu aldım artık annem babam kızıyodu sürekli ol ol ol diye, özellerde randevu fln bulamadım haftasonu devlete gittim ama öyle böyle bi sıra yoktu, eşime dedim sen git içeri sor randevum var bu sırayı bekliycem mi diye bende sıraya giriyim dedim meğer test sırasına girmişim daha önümdeki adam dedi salak gibi test sırasında bekledim bide 😂 sonra içeri girdim ordada bi ton sıra vardı umarım hastanede hastalık kapmamışımdır yani😄