biaslanannesi1 gmzkcl hiç olmak istemiyordum belli bir açıklama yapılmadı doktorlar tarafından bi de kötü geçirenlerin duydum korktum bebeğe zarar verir mi diye ama doğum olacağı için nolur nolmaz diye 37 haftada oldum ve 2 gün kolumu kaldıramadım
Estrella AyseGC hmm ben 3. Dozu erteleyip duruyorum sürekli evet ortalık çok fena. Umarım cesaret ederim ben de yakında. Yavrularımız zaten pandemiye doğuyor ne yazık ki ..inşallah sağlıkla doğar ve yaşarlar.