busra_2332 hiç bişey yoktu, açılma yoktu nstde sancı yoktu. 40+2’de saat 5 gibi regl ağrısı gibi bi ağrı hissettim anlık, 7’ye kadar hafiften ağrı devam etti. Sonra nişan geldi. Sancılar arttı 15 dakikada bir geliyodu ebemize haber verdim 5 dakikaya düşmesini bekle dedi. Gece 4 gibi de suyum geldi, sancılar 2 dakikada bire düşmüştü 5’te hastaneye gittik 7 cm açılma vardı. Epidural de istemedim 7’de doğumhaneye girdik 7:30’da bebek kollarımdaydı🥰🥰