busra_2332 ben 41+1 deyim😂 eger iyi bir doktorun varsa saçma sebeplerden kesip alalım kafasında değilse zaten 40 haftan doldu diye gel doğurtalım demez. Benim doktorum 40 haftadan önce alttan muayene bile etmiyor. Bugün kontrolüm var. Alttan uyarı vericem dedi. Bebekte gayet iyi hareketleri de güzel. Esasen kaç haftalık olduğumuzu tam olarak bilemeyiz. 40 hafta doldu hadi çıksın demek doğru değil. Bu sistemi hiç anlamıyorım. Açılması bile olmayan gebeyi zorla doğurtmaya çalışıyorlar kadın saatlerce sancı çekiyor sonuç, ameliyat. Hiç gereği yok. Bebek gelecepi zamanı bilir.