ZGamze Kızlar yarım saat önce nişanım geldi 5 dakıka bir sancı giriyor dua edin😢 40+1 Sabah zaten muayenem vardı duruma göre suni sancı yada sezeryan olacaktı şuan süreç nasıl ilerler bilmiyorum 🤲🙏
ikramomm ZGamze allah kolaylık versin bir avazda doğurursun inşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 👼🏻
Valeria ZGamze benim de öyle olmuştu, sabaha kontrolüm vardı 40+3’te doğum yaptım🥰 Nişan geldikten sonra süreç baya hızlı ilerledi bende. Sağlıkla kavuşun🌸
ZGamze 1999luanne ebeyi aradım 3 dakika da bire düşünce gel dedi ☹️ 4-5 dakıka da bir gelip 1 dakika sürüyor
Tugbaysma ZGamze cok afedersin nisanın geldiğini nasil fark ettin iç çamaşırını geliyor yoksa idrarla tuvalete mi düşüyor yoksa silinmesi geliyor cok merak ediyorum 40 haftaligim bende tık yok
ZGamze Valeria valla sancı gelince belim kopacakmış gobı oluyor 1 dakıka sürüyor hastaneye ne zaman gitsem acaba hiç gitmek istemiyorum ☹️ Çatı muaynesini yaparlar devamlı diye 😢
busra_2332 Valeria nişandan önce bi belirtin var mıydı canım sancın vs? Nişandan sonra mı geldi? Benimde 4-5 saat önce geldi nişanım fakat hala sancım falan yok 2 gün sonra yatışım olacak suni sancı vericekler. Umarım gerek kalmazda kendiliğinden gelir bebiş
Tugbaysma ZGamze ay belirtin varmiydi nisandan önce bende 40 +1 im yarin kontrolüm var keşke bu gece sancilansam allahim nolur yaaa
Busra624 ZGamze bende 40+2 deyim canm daha tık yok inşallah darısı bana da olur. Rabbim yardımcın olsn kolay geçitlerden geçirsin 🤲
Sabriyee ZGamze Ya bu jel gibi bir akıntı mıydı ? Bende de aynı lavobada iken peceteye şeffaf hir akıntı geldi
Selincek ZGamze bence hic acele etmeyin iyce evinizde bekleyin sıcak bir duş al ufak tefek biseyler atıştır. Evde bol bol odadan odaya yürüyüş yap baktin duramiycak kivama geldin git hemen. Tabi hastane yakinsa bunları yap kuzum rabbim bir avazda kurtarsin inşallah ❤
Tugbaysma ZGamze hiç korkma inan o sancida hiç hissetmiyorsun evinde cek elinden geldiği kadar hastanede insan stres oluyor