Beratalpinannesii Gulnar94 sezeryan erken mi oluyor benim de 66 yazıyor uygulamada ama sezeryan düşünüyorum nasip olursa kaç gün erken oluyor acaba 🤗
havvataylan AysEsila bizim de son 22 ama kız bebekler fazla beklemez diyorlar 🎀😌🙏 herşey hazır. Öykümüzü bekliyoruz.
MemmedliSevinc Bendede hazir sabirsizlikla bekliyorum hepimiz sagliiklica kucagimiza aliriz insallah meleklerimizi
ElifKarata MemmedliSevinc son 35 ne hastane çantam hazır ne yıkadım ne ütüledim hala beklıyorm 😘😅😇eksiklerim var bu hafta alıp artk çantayı kapatmam lazm
Slalaylay Ssr2561 benim de 32 gün ama sanki daha erken gelcekmiş gibi hissediyorum nedense🤷🏼♀️ Doktorum bi tarih vermedi henüz bana sadece bu cuma çatı muayenesi yapıcak bayramdan önce bakalım bi süpriz olmasın dedi
Aysgvnc buse_yildiz24 benim de son 39 😍 ama DHA beşik bayramda sonra gelck kıyafetler yıkanck utulenck var baya isim