havvataylan AysEsila bizim de son 22 ama kız bebekler fazla beklemez diyorlar 🎀😌🙏 herşey hazır. Öykümüzü bekliyoruz.
AysEsila havvataylan Allah kucagımıza almayı da nasip etsin inşallah 😘 bende hafif hafif adet sancıları başladı ama hemen geçiyor sonrasında tık Yok bayramdan önce gelse diye diye tutturdum aaaa bayram geldi neredeyse bizim kızda çık Yok 🙄
Slalaylay Ssr2561 36. Haftadayım bebeğim de bi hafta önden gidiyor ondan sanırım bayramdan önce yapmak istedi çünkü bayramdan sonra 38. Haftamda olcam
Gizemvencoglu Son 32 az kaldı dedikçe hala çok varmış gibi geliyor 🤦🏽♀️sabırsızlanıyorum ama daha eksiğimiz çok hastane çantamızda hazır değil 😅 Hem sabırsız olup hem bu kadar rahatlık neden bende bilmiyorum 🤷🏽♀️ Bakalım ne zaman gelecekler sağlıkla kavuşalım hepimiz 🙏🏼